måndag 15 augusti 2011

















Nytt rekord!
Nu har jag bott i min lägenhet i nästan hela två år.

Hade försig tillfälligt i tanken när jag flyttade hit, nu i efterhand kanske det var naivt tänkt. Tänkte jag skulle bli så mycket bättre på ett år, men mer tålamod krävs. Långsiktiga strategier, återhämtning och en känsla av trygghet.

Men nu börjar jag längta igen, flytta till en främmande stad och sällsamma trakter. Jag vill så gärna börja plugga. Just nu vet jag att orken inte finns, men tänker försöka. Frågan är bara när?

Foto: lillebror packar ihop sina grejer från folkis, gör som jag också brukade göra, flytta.

1 kommentar:

  1. Välkommen till bloggvärlden! På min blogg finns en lista med länkar, där finns många bloggar med ägare som har fibro.Fina bilder du har här inne :-) Ha en fin tisdag! Kram! ♥

    SvaraRadera