måndag 15 augusti 2011

Välkomna!

Idag är det premiär för min blogg. Tagit lite tid och knåpa ihop den, nu är det dags att få den levande. Jag hoppas att jag ska våga bjuda på mig själv, tycker på ett sätt det är lite läskigt att vara öppen och tillgänglig. Men känner samtidigt att jag behöver möta mig själv och skriva av mig.

Jag har haft många tankar senaste dagarna, haft svårt att sova. Kroppen har varit jättetrött, men känt mig stressad. Inte kunnat koppla av, rastlös. Som bekant blir också tankarna fler och förstärks under de mörkaste timmarna. Som att de ska fylla det tomrum som alla sovande lämnat efter sig.

Idag har jag ändå gått upp tidigt, trots sömnbristen. Tagit citodon mot värken och för att hålla mig vaken. Tänker det är lika bra att bromsa den onda cirkeln och försöka få dygnet rätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar