måndag 5 december 2011


























Första snön

Idag har jag varit trött och känt mig sliten, haft mycket yrsel. Var svårt att ta sig ur sängen, var så trött. Somnade sent igår för kunde inte sova för att ryggen gjorde så ont. Gjorde lite nattyoga och försökte igen. Lyckades nästan, Emil råkade slå till mig i ansiktet! Inget som hänt förut, men såklart blev jag pigg igen... bara att börja om.

Så idag har jag och Fedor vilat mest. Han brukar sova i mitt knä på förmiddagen, men idag när jag skulle upp ur soffan låg han kvar på rygg. Såg så gulligt ut.

Varit iväg och kört innebandy också, var kul att testa nya klubban. Men för övrigt gick det inte alls bra. Blev helt mosad i huvudet, eller snarare gick in i fibrodimman och hängde inte med. Blir jobbigt när det blir så, hänger inte med och spelar dåligt. Så var lite ledsen efter träningen.

På vägen hem började det i alla fall snöa! Äntligen! Hoppas det ligger kvar imorgon, så man får njuta av det mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar