onsdag 28 december 2011































Här bor jag!

Är så himla nöjd med vår nya lägenhet. Är så lugnt och skönt. När jag går ut med Fedor så kan jag gå helt och hållit i skogen på olika stigar. Behöver inte se några bilar eller massa folk, jätte skönt. Är inte snö just nu, men lägger upp bilder och låtsas. Fedor är inte heller hemma, han är hos Emils pappa. Saknar honom, saknar snön också.

Idag har jag varit uppe sen tidigt för att Emil snorar högt och jag hade ont i magen. Men har varit riktigt skönt trots allt att vara uppe tidigt, alla sysslor har fått tagit sin tid. Också mediterat 1 timme, varit lite dålig med det under julen. Men nu känner jag ett stort behov av det, bästa smärtlindringen i kombination med god sömn.

Ska snart ner på stan, ska byta Emils skjorta som han fick av sin bror i julklapp. Hoppas de har den i storlek M, för att den var väldigt snygg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar