måndag 26 mars 2012







































Byggt en koja till Fedor...

Idag har jag haft en riktigt dålig dag. Igår mådde jag heller inte så bra, men struntade i det. Istället för vara hemma åkte jag och shoppade med min lillebor. För det hade jag set fram emot. Dock var stan stängd när vi kom ner, så vi åkte till det stora shoppingcentrat utanför stan istället.

Vi hittade tre rutiga skjortor till lillebror och jag fick även en väldigt försenad födelsedagspresent. Eller eftersom jag inte har några pengar, så köpte min bror en tröja till mig. Han är så himla snäll och gullig.

Idag har jag varit hemma hela dagen. Tagit smärtstillande och försökt städa lite. Tog emot att ta smärtstillande, väntade och försökte lite annat. Bland annat tog jag ett super hett bad, vila, röra på mig... men smärtan ville inte gå ner utan flyttade bara på sig.

Tagit hand om Fedor också. Duschat och borstat han. Han kommer få duscha lite oftare nu framöver, eftersom han drar in pollen som jag inte tål. Som tack för allt jag gjort för honom spydde han ner vardagsrumsmattan också. Han har ju lite känslig mage precis som jag. Han hade tuggat i sig lite för mycket av ett hundben. Kan tillägga att jag förlåtit honom för det lilla tilltaget... byggde en liten koja till honom innan vi la oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar