måndag 12 mars 2012





























Gör som alla andra hemmafixarbloggare!

Idag har jag påbörjat ett litet projekt, ska sy en såndär vimpel som man ser överallt på nätet. Har lite resttyger hemma som jag tänker använda. Skönt att vara igång med nått, nu tar jag en liten paus. Är ansträngande att sitta på golvet för ryggen.

Hade tänkt att gå upp tidigt idag, men kom inte upp ur sängen. Hade svårt att sova igår, så la mig vid 02.00. Nu måste jag försöka vända dygnet mer rätt, för funkar inte för mig att lägga mig sent och gå upp sent. Jag blir mer orolig av mig om jag är uppe på nätterna.

1 kommentar:

  1. Hej, ville bara säga att oftast är fibromyalgi ett symptom på en annan sjukdom om du inte redan visste om det. Så du skulle nog kunna må mycket bättre än vad du gör nu. :)

    SvaraRadera