lördag 24 mars 2012







































Vi sitter och väntar...

... väntar på att Emil ska komma tillbaka, så vi kan åka ut till hans pappas stuga och grilla. Blir säkert trevligt, ska ta med mig extra kläder. Tycker det är kallare idag.

Maten står Emils kompis för, han har marinerat kötet redan igår. Hoppas det är vanligt kött bara. När vi var där i julas och skulle käka julmat bjöd han på två olika sorters tunga! Sen hade han också kokat nästan en hel gris, eller ett helt lår med massa ben, så väldigt äckligt ut! Så tappade tyvärr matlusten sist, blev fyra köttbullar tror jag.

Annars mår jag sådär idag, igår kväll fick jag jätte ont i halsen. Kunde inte ens sova först. Så har ont även idag, tror vi måste köpa halstabletter påväg till stugan sen. Var verkligen längesen jag var förkyld, nån gång tidig höst tror jag.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar