torsdag 19 april 2012































Spontantvättar!
Var väl ingen som ville tvätta ikväll då det är hockeyfinal, så fick en tid bara sådär!

Tvättar bland annat ett par nya byxor, som också var lite av ett spontanköp nu på kvällskvisten. Jag och pojkvännen åkte till HM för att hitta ett par billiga byxor, hittade 149 kr! De är ljusgrålila tajta chinos som satt riktigt bra. Just det som varit problemet senaste tiden, jag har gått ner så mycket i vikt att mina pösiga byxor näst intill ramlar av. Det ser också ganska lustigt ut, får känslan att jag ser ut som en kille i mina stora kläder... nu i alla fall ett par byxor påväg.

Annars har dagen gått fort, har inte riktigt kunnat mellanlanda än. Vart på praktiken idag också och imorgon ska jag på mitt gruppmöte på arbetslivsresurs. Har försökt att ha så få förväntningar som möjligt, får återkomma imorgon om hur det går.

Nu blir det ner till tvättstugan och sen försöka varva ner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar