fredag 4 maj 2012






























Önskan om en egen trädgård och tomater.
Idag har jag ätit massa tomater, blev så himla sugen. Kanske det är c-vitamin jag egentligen behöver. Tomater är i alla fall så oerhört gott, tänk om man kunde odla själv.

Varit på praktiken idag, ganska lugn dag. Sen var jag en sväng på stan och köpte mediciner och kosttillskott för dyra pengar. Tog också en sväng till systemet och köpte en flaska rött, ska ta mig ett glas ikväll.

Har inte mått så bra senaste veckan, igår var det smärtstillande som gällde. Idag har jag inte heller mått så bra, smärta i ansiktet och nacken, ont i lederna och svullen mage. Var i alla fall skönt att cykla hem i regnet, gick ju att andas. Är sjukt mycket pollen ute just nu.

Har varit så trött senaste veckan, att jag beställt en läkartid på tisdag för att diskutera situationen om vi kan göra nått åt det. För nu är jag så trött att jag för yrsel när jag reser mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar