torsdag 17 maj 2012







































Saknar min hund!
Han är i pojkvännens pappas stuga, men känns så tomt hemma. Är van att han ska ligga och softa med mig i soffan.

Har varit lite dåligt med uppdateringar senaste dagarna, varit så trött och det har både varit läkare och arbetsförmedling.

Igår försökte jag verkligen hålla mig vaken, Emil var så söt att han hämtade ut min madrass i vardagsrummet så att jag skulle kunna titta på TV med han. Men istället somnade jag ganska snart och Emil fick bära in madrassen igen. Gick inte att kämpa emot sömnbehovet och det gick att somna fast jag hade rätt ont. Vaknade vid kl 03.00 också, hade för mycket smärta. Så var tvungen att gå upp och röra på mig, som tur var lyckades jag somna om efter tag och sov till nästan 09.00.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar