tisdag 1 maj 2012































Vill sova hela tiden
Senaste dagarna har jag varit så himla trött och det börjar ta på humöret och lusten. Minsta lilla är jobbigt, när jag går känns det som jag när som helst kan ramla ihop. Så trött att det är svårt att hålla fokus. Kanske pollen bidrar med tröttheten, är ju väldigt höga halter björk just nu... eller så är det bara min vanliga trötthet.

Men försöker i alla fall... idag har jag varit duktig och tränat, köpt ett gymkort för tre månader för att testa om det är nått för mig. Springa går inte så bra just nu, för är för mycket pollen. Träna behöver jag, är jobbigt att bara sitta hemma och vara trött och rastlös. Hoppas nya gymsatsningen går vägen, känns som mina muskler har förtvinat. Tror styrka är nödvändigt för att kroppen ska palla belastning långsiktigt.

Funderar om jag ska försöka lägga mig nu, känner inte så mycket lust till annat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar