måndag 23 juli 2012






























Egentligen två dåliga dagar...
Igår gjorde jag i princip ingenting, var trött som få och rätt ledsen. Tänkte mycket på det som hände i Norge för ett år sen, precis innan jag skulle lägga mig började jag gråta istället.

Idag har jag inte heller mått så bra, varit tvungen att ta smärtstillande och varit riktigt seg. Vaknade också av att min läkare ringde, nu är en ny boll i rullning, ska försöka söka om aktivitetsersättningen.

Min vän Barbro var den som räddade dagen, hon kom förbi på kaffe och sen bestämde vi oss för en lite shoppingrunda ute på Erikslund. Var skönt att komma iväg lite och tänka på annat, var också längesen jag var på "girls shopping". Blev en vit långarmad tröja från Cubus, bild ovan. Gillar enkla stilrena kläder.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar