måndag 2 juli 2012




Inspirerad av rosor och kärlek
Idag har jag varit på praktiken och trädgården är helt fantastiskt där, speciellt rosorna. Det till och med doftar rosor på långa vägar. Förut hade jag lite svårt för rosendoft, eftersom man förknippar den med tantperfym. Nu har jag ändrat uppfattning, doften av riktiga rosor är nått annat.

Fick också några nävor (krukan i mitten) av chefen innan jag slutade. De ser inte så fina ut på bilden, eftersom jag klippt ner dem ordentligt, jag vill att de ska blomma om. Problemet var bara att jag inte hade några krukor kvar hemma. Så jag cyklade ända till IKEA (väldigt långt) och köpte dessa romantiska rosenkrukorna. Väldigt nöjd med dem, planterade även om några blommor som behövde större kruka.

Annars mår jag inte så jättebra idag, var delvis därför jag tog den långa cykelturen. Är jobbigt att vara still när man har mycket ont. Nu när jag kommit hem har det blivit smärtstillande.

Imorgon är det Emils födelsedag och min sista snusdag. Har gått sådär med nedtrappnigen i helgen, men jag har bestämt mig, nu är det slut. Försöker visualisera mig utan snus och hur bra jag kommer må då abstinensen är över.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar