söndag 29 juli 2012































Läxan...
Idag har varit en riktigt jobbig dag värkmässigt, har tagit smärtstillande. Tack vare det klarade jag att åka iväg och meditera med min grupp, även om det var jobbigt. Men kändes bra, var ett tag sen jag orkade gå.

Sen har jag också börjat med min läxa som jag fått av min coach, en tidslinje eller livslinje. Så kartlagt alla stora händelser i mitt liv... har också läst massa gamla journaler, vilket jag först hade ångest över. Fast gick mycket bättre än jag befarande, kan konstatera att jag mår bättre nu och känner mig nästan lite lättad.

Fedor var så sött också när jag höll på, han kom och försökte gosa ner sig. När jag flyttade var han också tvungen att flytta efter så han kunde sitta precis bredvid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar