söndag 1 juli 2012







































Softar till sista matchen i EM
Ser ut som om Spanien kommer vinna, tyvärr hejar jag på Italien.

Idag har jag haft en soft hemmadag, Emil är hemma igen. Han kom hem inatt, skönt att han är hemma igen. Ovant att vara hemma själv med Fedor i så många dagar. Kvällarna har känts mest ensamma.

Tyvärr krånglar uppladdningen med bilder, får bara upp ett fåtal. Koftan som jag har på mig är nyinköpt, köpte den på marknaden. Den kostade egentligen 200 kr, men jag råkade pruta ner den till 150 kr så jag var tvungen att slå till. Gillar ju lite romantiska kläder, med spets och så.

Imorgon blir det praktik och vardag. Lite orolig att jag kommer vara trött i några dar, gjort så mycket senaste dagarna. Det är jag inte riktigt van vid, men har varit riktigt roligt med.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar