lördag 7 juli 2012













































Staden förvandlas...
En gång varje år förvandlas min stad, flera hundra bilar och ännu mer folk. Folket går man ur huse, tar med sig en filt eller tältstol och slår sig ner vid cityringen. Sen är det crusing ända in på småtimmarna.

Jag var nere en sväng igår och kollade på fincrusingen. Åkte hem redan vid 20.00, innan allt fyllekaos började. Blir lika förvånad varje gång, att det är så mycket folk nere i stan. Ibland tror man man det inte bor en enda i stan...

Idag har det annars varit en lugn dag, varit på akupunktur. Var längesen, men ack så välbehövligt.

2 kommentarer:

  1. Den där rosa bilen va ju hur häftig som helst, vill ha =)

    SvaraRadera
  2. Jag vet, jag tog bilden för att jag skulle skicka den till dig ;) men så hamnade den här istället :)

    SvaraRadera