söndag 15 juli 2012






























Vardagens nödvändiga
Just nu är jag beroende av ingefära. Tigerbalsam är också något som måste finnas hemma. En glad nyhet är att man nu kan köpa röd tigerbalsam på Ica Maxi!!! Den har varit svårt att få tag på, apoteket har inte sålt den för att den färgar av sig lite. Den röda är nämligen starkare än den vita varianten. Tigerbalsam är mitt favorit liniment eftersom det är kylande och ordentligt starkt. Är inget större fan av värmande liniment för tycker nästan smärtan blir värre av den.

Idag har vi en lugn dag, skönt att Emil inte behöver gå till jobbet imorgon. Jag har inte mått så bra idag, inatt var det svårt att sova för jag hade så ont. Somnade vid kl 04.00 med tensen på... nu är magen verkligen kaos efter alla smärtstillande.

Imorgon har jag som mål att träna lite, kan ju inte bli sämre, bara bättre...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar