fredag 20 juli 2012






























Vi skulle åka och bada på förmiddagen, men då kom världens åskskur istället. Så vi fick vända och åka åt andra hållet, hem till Emils mamma. Där var vädret fint och jag fick sola lite i alla fall.

Sen tvingade jag Emil att åka och shoppa en ny bikini åt mig, för har inte någon som passar direkt. Jag har bara en överdel som sitter bra och är super gammal. Tänkte att jag skulle fynda en på rean, men det fanns bara fula bikinis överallt. Ibland tror jag att jag blivit gammal, för att jag tycker modet är så konstigt. Tillslut hittade jag en på Stadium som jag tyckte var fin, var inte direkt på rea, men fick en del på köptet. Tycker en bikini ska vara färgglad!

Imorgon hoppas vi på bättre väder för då ska vi till Nora och försöka oss på en loppisrunda.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar