måndag 27 augusti 2012





























Min personliga hantverkare
Idag har jag haft besök av Emma, hennes handväska är en maskerad verktygslåda =). Hon har skalat om mina kablar till stereon, så nu kan jag lyssna på musik på högsta volym. Som belöning och mutning fick hon Michschnitten, hon är lika galen i dem som jag.

Emma är också dagmatte till en fin "liten" tjej. Dock är min Fedor lite ivrigare så han blev tillsagt på skarpen några gånger innan det kunde bli lugnt i lägenheten.

Nu ska jag bara slappa resten av dagen, mår bättre. Jag har ingen smärta i ansiktet idag, den har flyttat till nacken. Imorgon måste jag nog ha en hemma dag för mig själv, är fortfarande väldigt trött.

1 kommentar:

  1. Vilken praktisk handväska! Fast den kanske blir tung med diverse verktyg...och hoppas att hon inte blir kollad av polisen för det kan kanske verka skumt...
    Skön stil han har Fedor...
    Kram Mia

    SvaraRadera