fredag 28 september 2012





































Fedor har gjort det igen!
Man kommer in i köket och då sitter det en hund på bordet som det mest naturliga i världen. Vi har inte lärt honom det. Tror dessutom att jag får skylla mig själv som skjutit in hans stol under bordet. Han brukar nämligen sitta på den. Nu hade han klättrat upp på bordet via soffan.

Varit en lång dag, först har jag varit på trepartsmöte och sen på praktiken.

Trepartsmötet gick bra, det var bara min coach och med min arbetsförmedlare. Arbetsförmedlaren förlängde min period hos min coach precis som jag önskade. Vi pratade också om nuläget och om min hälsa. Jag behöver inte heller gå upp i tid på praktiken, ska rikta in mig på min medicinska rehablitering.

Är mer orolig för nästa trepartsmöte, det är med läkaren, arbetsförmedlaren, min gamla försäkringshandläggare och min coach. Där kommer verkligen min framtid att avgöras. Tur att jag har min coach som står upp för mig.

På praktiken gick det sådär, fick min mens. Vilket innebär dödliga smärtor i magen och ryggen. Hann precis hem innan det blev riktigt illa. Fick bädda ner mig med piller och värmevattenflaska. Lyx var också att Emil hade köpt glass till mig. Just denna dagen i månaden får man äta vad man vill!

1 kommentar:

  1. Min hund brukar stå på kökssoffan och med framtassarna på bordet och kika ut genom fönsret, jättemycket kul att se därute.
    Brukade man inte förr säga att man satte det finaste man hade mitt på bordet förresten...
    Mia

    SvaraRadera