torsdag 6 september 2012





































Två babies och fullt upp!
Idag hade jag tänkt mig en lugn dag, så blev det visst inte. Lillan är så sprallig att det är svårt att ta kort på henne, så ni får nöja er med ett på Fedor.

Trodde jag skulle på akupunktur imorgon, men det var visst idag. Tur var att de ringde och påminde mig innan, så att jag hann dit. Men blev ändå inte som jag tänkt mig, har inte suttit still nått allas idag. Direkt när jag kom hem från akupunkturen var min vän Tony här och väntade på mig. Fast var riktigt bra tajmat, för då fick jag hjälp att gå ut med hundarna.

Kul att träffa lite vänner igen, har inte orkat det så mycket senaste veckorna. Jag har mått för fysiskt dåligt.

Imorgon hoppas jag på en lugn dag. Börjar dock tidigt med en besök kl 08.00 hos sjukgymnasten för konditionstest. Spännande!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar