torsdag 11 oktober 2012






























Bad
Idag har jag varit och badat med min vän Tony, tyvärr var det många fler som skulle bada. Var två skolklasser där och bara en bana vi kunde simma på med en massa andra. Blev lite kaos, så vi orkade inte simma så länge. Mig gjorde det faktiskt inget, orkar inte ta ut mig för mycket. Blev desto längre tid i bastun, Tony satt tålmodigt i restaurangen och åt lunch under tiden.

Nu är jag helt slut och har ont i huvudet samt magen. Men det kan vara för att jag testat äta smågodis idag, tål inte det. Mår alltid väldigt dåligt av det. Tror det bara är att lägga ner det.

Tycker i alla fall inte godis är så gott. Riktig vällagad mat, det är grejer! Tror jag ska bli lite duktigare på att laga mat framöver, eller snarare testa lite nya rätter. Gillar att pyssla i köket.

1 kommentar:

  1. Smågodis är ju fullt med tillsatser och konstigheter så det är inte konstigt att du reagerade som du gjorde. Tacka vet jag choklad! :-) Ha en fin helg! Kram! ♥

    SvaraRadera