måndag 22 oktober 2012





































En liten påminnelse
Idag när vi var och handlade fick jag mig en liten påminnelse om min bardom. Det ni ser på bilden är min frukost när jag var liten, Nutella på vitt bröd och helst lite smör under också. Jag är uppvuxen på extremt onyttig mat nämligen. Skönt att vara vuxen och bestämma sin mat själv. Nu äter jag knappt sötsaker längre, de är inte så gott längre. Jag äter istället vällagad LCHF-kost istället och går nästan aldrig hungrig eller sugen på nått.

Nu har jag ätit LCHF i över ett år och är super nöjd med det. Jag mår så mycket bättre på den här kosten och kommer nog aldrig byta.

Annars har jag gjort mycket idag, städat och putsat. Dessutom har jag också varit på sjukan och gjort obligatoriskt livmoder cellprov. När jag kom hem totalkraschade jag och fick migrän. Blev nog lite för mycket gjort idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar