torsdag 1 november 2012





























Städ och pyssel
Idag har jag haft riktigt ont i huvudet, så fick bli smärtstillande.

I och med smärtlindringen har jag klarat av att tvätta och pyssla lite. Håller på att sy en stor väska i romantiskt stil. Den känns rätt somrig så får vänta några månader med att använda den. Lägger såklart upp bilder när den är helt klar.

Hoppas på en bättre dag imorgon, tror akupunkturen idag kommer mig till gagn. Gjorde som vanligt väldigt ont.

Imorgon ska jag nämligen åka till Uppsala och hälsa på en vän, så önskar verkligen att jag är något så när pigg imorgon och resten av helgen. Är ju inte direkt varje dag som jag orkar åka någon stans längre. Peppar, peppar...

1 kommentar:

  1. Inte kulmed huvudvärk! Skönt att pyssla lite... tänka på annat :)

    SvaraRadera