fredag 30 november 2012





































Vad säger ni nu då?
Äntligen har jag fått julpynta loss och jag är så otroligt nöjd, mysigt och juligt. Flera bilder kommer inomkort, men ni får en försmak på min vackra gran som pappa tomten huggt i skogen. 

Min vän Emma var här igår och gick loss med mig, det var super mysigt. Vi pyntade tills vi båda kraschade, men så körde vi på regällt. Till och med trapphuset fick sig en omgång, hoppas grannarna blir lite glada. Nej, jag har nog aldrig haft det så mysigt! Nu väntar jag bara på att vänner och släkt ska komma över och mysa med mig. Ni är så välkommna!

Idag har lite saker på schemat, ska bland annat träffa några buddist munkar med min meditationsgrupp. Men jag ska också försöka ta det så lugnt som möjligt, för har väldigt ont i ansiktet. Det kommer bli smärtstillande för att klara av det hela. Hade egentligen behövt igår redan, men gick inte för att att jag druckigt alkhohol.

Glad advent på er allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar