onsdag 12 december 2012





























Migrän för tredje dagen i rad, idag har varit värst. Nu kan jag äntligen sitta upp igen, att röra på sig gör mer ont.

Har proppat mig full med piller, väntar fortfarande att de ska verka ordentligt så jag kan börja röra på mig igen. Börjar ta på krafterna med all den här värken, tycker inte heller det är kul att ta tabletter.

Emil och hundarna är i Stockholm och firar Emils lillebror Anthon, så är själv hemma. Egentligen ska jag iväg och bygga det årliga pepparkakshuset med mina vänner. Det är något jag sett framemot, jag har rollen som glasyrdekoratör, vilket är min grej. Jag har skjutit på min entré, så att jag kanske kanske kan komma iväg i alla fall.

Vi får se hur mycket av smärtan tabletterna kan ta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar