torsdag 31 januari 2013






































Aha!
Första dagen jag mår lite bättre, ingen migrän idag. Jag har haft migrän i en vecka i sträck. Har tagit det lugnt idag, ställe in en kompisdate för att jag inte orkade. Behöver fortfarande ta igen mig och kan inte börja göra massor så fort jag mår lite bättre... jobbar på att hitta balansen, men senaste tiden har det varit många omständigheter som jag inte rår på.

Till sist kan jag rekommendera att köpa tulpaner med lök! De håller mycket längre än vanliga. Mina romantiska tulpaner köpte jag på blomsterlagret. Se till bara att ha en stor vas hemma, så lökarna får plats.

1 kommentar:

  1. Katarina Lundberg2 februari 2013 kl. 09:27

    Skönt att du mår lite bättre,fortsätt ta hand om dig!Vilka fantastiska tulpaner,så fina!Kram Katarina

    SvaraRadera