måndag 14 januari 2013





































Nu ska julen vara ute!
Eller rättare sagt igår, var det någon som hade julgrans plundring?

Idag sov jag oförskämt länge, kände att ja behövde det efter migränen igår. Så imorgon får jag ta tag i att börja resan mot ett mer normalt dygn. Känns konstigt att gå upp sent såhär års, man missar ljuset.

Jag också varit hos sjukgymnasten. Tur i oturen så drog jag till nacken precis innan jag skulle iväg. Efter träningspasset som gjorde en del ont fick jag också behandling för nacken. Sjukgymnasten tycker fortfarande att jag har för dålig rörlighet i bröstryggen.

Efter behandlingen gjorde det nästan mer ont, men när jag kom hem började jag dammsuga och greja för att fortsätta röra den. Så nu känns det bättre igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar