torsdag 25 augusti 2011






































I förgår så hörde jag hur det rasslade till på balkongen. Tänkte att Fedor kanske hade haft ner nått, så gick och kollade. Och vad ser jag? Jo, Fedor har hoppat upp på en av solstolarna. Han solar?!!!

Han gjorde samma sak igår igen, får se om det kommer någon sol idag. För mig gör det inget om det regnar, för idag ska jag bara vara hemma och läsa. Fick också sova 9 tim inatt, tack gud för det! Så är något så när utvilad. Orkar inte läsa varje dag, så får passa på. I vissa perioder har jag svårt att läsa böcker, för att jag är så trött. Då somnar jag istället. Förut var jag väldigt ledsen över det här med att jag inte ens kunde läsa böcker. Så är det fortfarande, men kanske inte lika ledsen för det längre. Älskar egentligen att läsa böcker.

Idag ska verkligen ladas, var svårt att bromsa stressen igår. Kände hur pulsen gick förhögt på kvällen. Blir väldigt stressad av att hålla mig vaken när jag är trött. Men tog ett lavendel bad, åt mig väldigt mätt på mandlar och drack kvällste. Så tillslut kunde jag somna i sängen.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar