torsdag 25 augusti 2011

Dagen har runnit ut till kväll. Har varit en harmonisk dag, men gått väldigt fort. Hann inte riktigt läsa så mycket som jag tänkt. För precis när jag skulle börja, plingade mobilen till. En vän i krokarna ville ha kaffe. Så blev fikastund istället.

Sen var jag tvungen att slänga ut honom, så jag skulle hinna meditera innan pojkvännen kom hem.

Vi åkte ner på stan en sväng. Köpte ett par tajts som jag kan sova i. Har blivit känslig för drag när jag ska sova. Så måste täcka hela kroppen när jag sover för att kunna slappna av.

Sen läste jag lite när vi kom hem, reflektioner kommer senare. Kände värken komma mer och mer, så bestämde mig för att springa i skogen. Kändes jobbigt, men tänker långsiktigt. Blev 2,5 km, inte så långt. Men för mig kanske det egentligen är som att springa en mil. Känns bra nu efteråt.

Nu ska vi kolla på Turtels! Gjort hallonglass till pojkvännen också, han har inte sagt nått om smaken. Men förnyat receptet lite. Ska nog lägga upp det lite senare.
Go kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar