onsdag 24 augusti 2011


















Varit vaken sen kl 04.23. Vaknade i ett ryck, ont i ryggen och kunde inte ligga kvar. Gick inte att slappna av, så var bara att gå upp. Tänkte det skulle bli bättre, men värken har vandrat. Nu sitter den i nacken. Blev inte heller bättre när jag var ute och gick med hunden. Så nu har jag tagit fram sjalen.

Värken från igår i ansiktet känns i alla fall bättre, igår var en jobbig dag. Kan inte hantera värken som sitter i bihålor och bakom ögonen. Den får mig att må lite illa och till skillnad från den andra värken blir den mycket värre när jag rör mig. Det kan vara migrän jag har eller fibron som spritt sig, det är inte uträtt ännu.

Ska sätta fart nu, snart åker jag till IKEA för att köpa ny bäddmadrass till den madrass jag ska byta till mig av min lillebror senare i veckan. Längtar, kan verkligen inte slappna av i min nuvarande säng. Känns som jag drunknar i min säng varje kväll, vaknar av att jag slagit i botten och brutit ryggraden.
Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar