måndag 5 september 2011









Har upptäckt klassisk film, Star Wars. Trodde inte de var några filmer och se, men så fick pojvännen för sig att vi skulle kolla på dem. Så nu har vi tittat på två stycken. Postivt överraskad! Märks att de är gamla, men det är det som är charmen. De är liksom lagom med effekter i dem och så är de lite gulliga.

Idag har jag annars varit ganska slut, jag har mått illa nästan hela dagen. Tar på krafterna det där med magen. Jag har i alla fall mediterat, även om jag fick köra största delen liggandes. På kvällen var jag och kollade på en innebandymatch, de laget som jag börjat spela med. Fick inte vara med eftersom jag ännu inte har någon licens, trist. Blev i alla fall sugen på att spela. Men vet dock inte än om jag orkar. Gick ju inte så bra sist med orken och fokuset. Men får fortsätta försöka och skjuta på beslutet. Älskar ju lagsporter. Tänker också att det är bra ur den sociala aspekten. Eftersom man är hemma och sjukskriven så träffar man inte så mycket folk, saknar det ibland. Ofta ganska mycket, även om jag verkligen inte orkar alla gånger. Innan jag blev så sjuk hade jag alltid mycket folk omkring mig. Försig finns det inte lika många vänner kvar på hemmaplan, de flesta har tyvärr flyttat. Likså jag också gjorde, men fick vända hem igen. Sugen på att flytta igen, var bara tänkt tillfälligt. Men är uppe i två år nu. Bara jag blir lite bättre så...


Posted by Picasa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar