söndag 2 oktober 2011


Idag har jag varit rätt trött och sliten. Inte haft så ont i kroppen, men i magen. Mått illa en del också. Tröttheten tror jag beror på att jag var på akupunktur igår kväll, magen vet jag inte riktigt.

Hade nog varit hemma om det inte var för min gulliga pojkvän. När han kom hem efter träningen tyckte han att vi skulle åka till det nya köpcentret. Blev lite förvånad, annars så är det jag som brukar lura med honom på sånt när jag är rastlös. Så vi gick och kollade i lite affärer, behöver en jacka till vintern. Så vi hittade den här på Carlings. Jag hade inte planerat köpa nått, men då överraskade Emil mig och köpte den till mig. Fyller snart år, eller egentligen över en måndag kvar. Men Emil hade redan börjat oro sig, så  han tyckte det var bättre att jag var med och bestämde min present. Gulligull.

Skönt att redan köpt en, växt ur min gamla. Känner också att jag måste ha en riktigt varm, så inte värken blir värre på vintern. Måste ju gå ut varje dag, rasta hunden.

Trevlig söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar