tisdag 11 oktober 2011



















































När man tycker lite synd om sig själv.

Idag är jag hemma och snyter mig. Tycker lite synd om mig själv som man brukar göra när man är förkyld. Igår skämde jag bort mig lite grann, ett stort glas mjölk och lite nötter. Det har blivit mitt godis eftersom jag mår väldigt dåligt av vanligt godis, blir liksom inte värt det.

Snart ska jag ut med gullehunden, peppar med lite kaffe nu så jag ska orka. Funderar på att gå och köpa några tidningar sen, så jag inte blir för rastlös. Lite osäker vilka tidningar jag ska köpa bara, har inte hittat min tidning än. Är inte så intresserad av skönhet och mode. Funderar på att köpa Allers eller Hemmets Journal, känns kanske lite  väl tantigt. Min farmor brukade läsa dem, kommer ihåg att jag gillade att läsa dem hos henne. Lite livshistorier, korsord, frågespalater, små tips och idéer, recept och om man har tur någon virkbeskrivningar, känns som en trevlig blandning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar