måndag 10 oktober 2011



Förkylningstider.

Imorgon ska jag ta det riktigt lugnt för har dragit på mig en förkylning. Kanske läsa lite om jag orkar, läsa ut en till bok. För någon dag sen läste jag Obamas bok och den var över förväntan. Man blir riktigt imponerad av att läsa den, tror inte det är först nu jag fattar hur stort det är att han blev president. Åh, vilken j... resa han gjort! Tänts ett litet hopp om medmänsklighet och förändring.

Får se vilken bok jag försöker påbörja eller snarare slutföra imorgon. Jag läser nämligen alltid flera böcker samtidigt, kanske har en 4-5 på G.

Idag har jag varit en sväng nere på stan, bytt min jacka. Blev en svart ändå, men huvudsaken det är varm. Killen i butiken var också rar, fick byta trots bytesrätten gick ut igår. Sen strosade jag och vännen runt i lite butiker. Efter det träffade jag pappa som fick min cykelnyckel, tyvärr är cykeln så trasig att han inte kan laga den. Men ska få en annan han har i källaren, tror den kommer vara riktigt skruttig... som jag skrivit innan så är jag van med sådanna cyklar. Pappas "moderna" cykel har ju bockstyre, ja ni förstår min oro.

Nu ska jag ner i tvättstugan, för prickat in den idag med. Sen ska vi lämna lite grejer i ateljén också. Längtar redan hem igen, så jag kan slappna av. Vågar inte göra det än, för då somnar jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar