fredag 18 november 2011


























Hallon till frukost

Försöker börja dagen lite lyxigt, så den inte blir lika lodig som igår. Igår gick jag runt hela dagen i min nya träningsoverall och kände mig skabbig.

Var på akupunkturen igår och fick den vanliga tröttheten efter. Så blev en lugn dag, dock blev jag lite trött på mig själv. Är det här med oron igen, blir irriterad på mig själv för att jag blivit sån orolig människa. Jag lär sluta upp med det, blir inte bättre. Tror dock det varit lite av en överlevnadsmekanism för mig, då jag fått klara mig själv mycket. Kanske dags att börja lite på andra och ha lite mer tillit till livet självt. Eller att livet är otryggt och det får man acceptera och när man gör det kan man känna en frihetskänsla, brukar tänka och känna så ibland.

Japp, med jämna mellanrum så är det som om man får en orkester i huvudet, massa frågor. Typ varför är jag så orolig? Är jag lite för dömande mot mig själv? Eller varför måste jag försöka förstå allt och alla? ... är det okej att tänka,  jag förstår inte det här? Behöver ju inte gräva i allt... hjälp nu måste jag åka till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar