lördag 19 november 2011



























Hej yoga

Sov orolig inatt på grund av värken, vaknade några gånger. Känns inte som jag kom ner i djupsömnen ordentligt. Så vaknade väldigt stel och seg. Kändes som om kroppen inte hade lust att göra någonting, men värken blir inte heller bättre av att ligga stil.

Emil kompis skulle också komma förbi, så när han kom åkte de iväg och handlade. Tvingade mig att göra ett litet yogapass under tiden de var borta. Kände att jag måste försöka göra nått för att stå ut. Egentligen var det också tänkt att jag skulle varit barnvakt senare idag, men blev inställt. Så yogade också för att jag egentligen skulle orka med det. Nu är alla planer inställda och vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Känner rastlösheten komma krypandes.

Har fortfarande värk efter yogan, men känner mig i alla fall mer harmonisk i sinnet. Får vara hemma och koncentrera mig på min andningen, om inget annat händer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar