måndag 28 november 2011



























Yippie yay!

Idag har jag ringt till nya hyresvärden, och vi har blivit godkända! Kan inte riktigt ta in det än. Är en del formaliteter kvar, de har inte fått tag på min hyresvärd än. Hon är nämligen väldigt svår att få tag på. Men borde lyckas denna vecka. Om allt går som planerat flyttar vi nästa vecka redan!!!  ... för bra för att vara sant. Hoppas allt går som det ska nu.

Ska bli så himla skönt att flytta. Äntligen mer plats. Jag kan meditera eller krascha när jag vill och Emil kommer kunna gibba och få sova ifred när jag har mina dåliga nätter.

Gick upp kl 07.00 idag, för att komma rätt i dygnet. Dock varit väldigt trött idag, kraschade på eftermiddagen. Magen har också krånglat massor. Hade egentligen tänkt att träna idag, såg verkligen fram emot det. Vill ju testa min nya klubba! Nu känns det som en evighet till nästa tillfälle, för kommer inte kunna träna på torsdag heller eftersom jag har akupunktur då. Typiskt! Men får ha tålamod och snart kanske vi flyttar, yeah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar