tisdag 29 november 2011


























Kanske

Imorgon kan jag kanske ha den här nya blusen, spontan köpte den igår. Hade först tänkt att spara mina pengar, men så berättade jag om blusen för Emil och då sa han att jag skulle gå in och köpa den. Sagt och gjort =). Idag har jag också tvättat den.

Så får se imorgon... har haft mycket problem med magen senaste dagarna. Varit svullen och gjort ont, verkligen dragit ner humöret. Hellre dra över sig nått gammalt...

Varit lite fundersam idag, tycker det ibland känns som jag måste kämpa för att må bra. Blir som ett krav eller en stress i sig. Vet att det inte lönar sig, är ingen tävling eller kamp, utan ett tillåtande. Jag vill tillåta mig att må så bra som möjligt. Vill inte att det ska bli en prestation i sig, att ta hand om sig själv. Prestation handlar så mycket om resultat och för mig räcker det med att jag orkar försöka om och om igen. Är ju ganska ofta som det inte blir som man tänkt sig, resultatet uteblir...

2 kommentarer:

  1. Ber om ursäkt redan nu för att jag kanske redan tipsat dig om detta, har ju inte världens bästa minne tack vare fibron:
    Har du provat probiotikatabletter mot IBS-magen? Jag upplevde en markant förbättring av dem. Finns på apoteket ochi hälsokostbutiker. Jättefin blus! Ha en fin onsdag! Kramar! ♥

    SvaraRadera
  2. Tror du faktiskt redan tipsat mig ;) Men det funkar inte för mig, har provat det förut. Min mage krånglar mest när jag inte håller mina rutiner eller när jag äter smärtstillande... dock blivit markant bättre sen jag började med lCHF. Kram<3

    SvaraRadera