torsdag 8 december 2011

Blir inga bilder idag för strömsladden är helt paj och har inte så mycket batteri. Var över igår och testade sladden hos Emils brorsa och pojkvän och vad gjorde sladden? Jo, den gjorde kortslutning på deras dator! Det hände med min med... men trodde inte det var sladden. Helt sjukt! Som tur var fick de igång datorn igen. Annars hade det varit bye bye till nya soffan.

Varit trött idag, precis kommit hem från akupunkturen. Gjorde ont idag så jag grät. Blev också ledsen inombords. Känns jobbigt att vara sjuk. Dr Han pratade om stress... lite trött på folks råd. Visst är jag orolig och stressad ibland. Men tror inte att det är den stora orsaken till min värk... som mest stressad känner jag mig när jag har ont eller när kroppen inte orkar med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar