onsdag 7 december 2011


























Städar ut skelett ur garderoben

Idag har jag börjat rensa ut inför flytten, har redan slängt en stor soppsäck med grejer. Är bra att flytta ofta för då får man verkligen tillfälle att rensa ut bland alla sina grejer.

Igår hämtade jag också hem mitt riktiga skelett från in storebror. Benja heter han. Kan verka lite konstigt att jag har ett fullstort skelett. Bakgrunden till det hela är att jag läst första året på Naprapat Högskolan. Hade jag inte blivit sjuk att jag nämligen varit klar naprapat idag. Nu har jag fått lägga om mina livsplaner, tror inte jag kommer bli naprapat längre. Är ju ett rätt så fysiskt arbete som jag inte tror jag skulle klara av idag. Det är också ett självständigt jobb, där majoriteten öppnar eget. Vilket också känns som en stressfaktor, eller det krävs mycket av en... ja, livet vad det kan ändras.

Nu väntar jag på att Emil ska komma hem, vi ska ju skriva kontrakt idag. Stor dag, livet! Ett steg i rätt riktning.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar