onsdag 21 december 2011



















































Hej soffan!

Igår kväll var vi och hämtade nya soffan och så bra det blev! Den är riktigt skönt och lagom stor. Nu kan man mysa i vintermörkret igen. Jag har också tagit upp min fina fåtölj som fick stå några månader i källaren pga platsbrist. Skönt att den får plats nu, är så fin och riktigt skön att sitta i. Är min vän Daniel som klätt om den. Han är super skicklig på att designa om eller bygga saker. Lite av en projekts mästare kan man säga, kreativ själ.

Annars så mår jag sådär idag. Somnade om och sov till nästan klockan 11.00! Men känns som min kropp behöver mycket vila just nu. Kan tillägga att jag tog atarax igår kväll för att kunna somna... Nu har jag dock väldigt ont i bihålorna (migrän), så har tagit piller för det med. Inte kul att stoppa i sig massa, men vad ska man göra?

Mår i alla fall bättre och tänker följfölja dagens planer. Snart kommer min vän Tony över, jag håller på att hjälpa honom att komma igång med sitt måleri. Han har gjort stora framsteg! Så vi ska åka till ateljén och greja lite.

1 kommentar: