tisdag 20 december 2011











































































Så nu är jag hemma och landar igen efter en tur på stan. Köpt schampo och balsam utan konstigheter på Body Shop. Tål i alla fall inte den mängd kemikalier som de blandar i vanliga schampo. Kom på att jag glömde köpa parfymfri spray på apoteket också. Får ta det en annan dag.

Köpt en annan sak också, kan inte skriva va det är. Men är till julklappsbytet på julafton. Var lite knepigt för man vet ju inte vem som kan få det, kan vara en kille eller tjej, ung som gammal.

Riktigt skönt att vara hemma i tystnaden igen. Väntar på att pojkvännen ska komma hem och så ska vi åka och hämta vår nya soffa!!! Har saknat den, eller nått mjukt och skönt att sitta i. Soffan är ju en av de viktigaste möblerna i hemmet.

Hade tänkt lägga upp lite vinterbilder, men eftersom jag satte batteriet åt fel håll när jag laddade det så... Istället blir det två bilder av mitt lilla hörn som jag gjort i ordning.


Tavlan är absolut en av mina favoriter. De två björkarna och den lilla dammen med näckrosor och en stege ner... den är så vacker! Min favorit blomma, orkidén, bergskristalllyktan och oljelampan. Lite av ett mindfulnesshörn....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar