fredag 16 december 2011




























Några minuter lycka!

Idag på förmiddagen var det julstämning, öste ner snö. Men den försvann lika snabbt och nu på kvällen regnar det. Men saknar snö, blir så ljust och fint ute. Tycker inte om fuktigt väder, tycker nästan det blir kallare.

Idag har jag varit trött, var tvungen att somna om en gång. Blev sent igår med pepparkaksbygget.

Var nere på stan en sväng för att göra mitt ärende på försäkringskassan. Passade också på att köpa ett par kängor. För har inga skor som jag kan ha på mig när det är kallt och halt ute. Nu har jag ett par ordentliga kängor som jag kan ha på mig när det blir halt ute. Måste ut med hunden varje dag oavsett väder.

Nu väntar jag på att kyckligen ska bli klar. Blir hemma mys med pojkvännen och hunden. Orkar inte så mycket mer, har riktigt ont i bihålorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar