onsdag 14 december 2011

Sovit mest

Igår tog jag Atarax som är en stark allergimedicin som man blir trött av. Kände att det var lika bra, så kroppen får återhämta sig nu efter alla bråda dagar. Mycket riktigt sov jag djupt och det till kl 12.00! Såklart var jag seg när jag vaknade och lederna riktigt stela. Har också haft ont i bihålorna idag, så blivit tablett för det också.

Nu är jag åter i balans efter medicinerna och sömnen. Pysslat mest hemma, vill ju att allt ska bli klart så fort som möjligt. Dock måste jag vänta till Emil kommer hem, så jag kan orka flytta på saker och ting. Hoppas han orkar, han är också rätt sliten efter alla de här jäktiga dagarna.

Har inte hunnit tagit några bilder än, vet inte riktigt var allting är. Så tänker att jag lägger upp en länk istället! Min blogg är nämligen länkad på fibromyalgiförbundet! Riktigt kul, är ju där jag vill synas. Finns också flera bloggar för den som är nyfiken. Samt massa information om fibromyalgi och senaste nytt i ämnet.

Tryck här: Fibromyalgi Förbundet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar