tisdag 21 februari 2012


Längtar till våren

Idag har jag haft väldigt ont i bihålor och huvudet, fått ta smärtstillande. Trodde inte ett tag att jag skulle klara av att gå ut med Fedor. Men chansade på att det skulle bli bättre och gick på promenad till min kära vän Barbro. Klarade till och med att ta en till promenad när vi kom fram. Så mycket riktigt blev det bättre, märkt att värktabletter verkar bättre om man rör på sig.

Var riktigt trevligt ute, varmt och solsken. Man fick liksom en försmak på våren! Än så länge får man satsa på att försöka skapa lite vår hemma. Köpte en liten söt blomma igår och känner att jag nästan måste ha fler! Älskar blommor, de är så vackra! Så idag har jag suttit och planerat hur jag ska göra med de blommor jag har hemma. Måste nog flytta alla orkidéer till ett annat rum, för kommer bli för mycket sol på dem i vardagsrummet. Kommer dock sakna dem där, är ju i vardagsrummet jag är mest. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar