lördag 4 februari 2012





Fick ut min passians i alla fall...

Den här dagen har inte varit en höjdare, hela veckan har varit tuff. Igår kändes det som jag skulle svimma hela dagen, men bet ihop på praktiken. Kraschade hemma sen, var nära att jag somnade på stört.

Istället för en välbehövlig sömn så råkade Emil väcka mig två gånger och efter det kunde jag inte somna om för att smärtan var för hög. Så fick vara uppe några timmar innan det gick.

Gick upp tidigt idag för att jag skulle spela match med laget. Tyvärr så fick jag värma bänken och blev väldigt besviken. Vill ju spela, så enkelt är det. Tränaren hade tänkt att kasta in mig, men det blev inte läge... så kom hem efter fyra timmar och på dåligt humör. Tog tag i vardagen, duschade och lagade mat.

Har mycket smärta idag, extra varm dusch, lite yoga, mediterat och liniment... inget har hjälp idag och känner att jag inte kan göra så mycket mer.

Sammanfattningsvis så kan det bara bli bättre. Imorgon kan jag sova hur länge jag vill, yes! Får äntligen tillbaka min madrass också. Ska försöka använda min tävlingsdjävul och fortsätta försöka må bättre och ta hand om mig själv. Oavsett resultat, huvudsaken jag fortsätter försöka...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar