lördag 31 mars 2012








































Fullproppad dag!

Idag har vi gjort riktigt mycket. Började dagen med att följa med pojkvännen till gymet. Känner att jag skulle behöva komma igång med någonslags styrketräning, men har riktigt inte hittat mitt ställe än. Helst vill jag inte gymma, men kanske får bli så ändå.

Blev i alla fall super pigg efter träningen och tur var väl det. Först var vi iväg till konstskolans öppna hus, min lillebror går där. Jag har ju också gått där en gång i tiden. Träffade också min gamla lärare Ove och han snackade lite. Han kommer fortfarande ihåg några av mina modellmålningar.

Sen direkt efteråt åkte på födelsedagsfika.

Nu är vi hemma och jag är fortfarande pigg! Så gjort några småprojekt hemma med, bland annat tagit hand om mina skor. Efter en vinter behöver skorna lite vård, billigare att ta hand om sina skor än att köpa nya varje år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar