onsdag 7 mars 2012



























Hej bloggen!

Har precis badat, försöker varva ner lite. Känner mig lite överstimulerad idag, precis som igår. Igår var jag uppe till kl 0300, som tur var hade jag en kompis som inte heller kunde sova. Så fick en trevlig skypestund. Brukar kunna bli så om jag varit en längre tid i bullriga miljöer, typ stan, åka buss eller på nått shopingcentra. Då går kroppen på högvarv och det är svårt att stänga av, ibland kraschar jag helt eller så går kroppen in i stress.

Tagit några pixliga bilder på min nya hylla som jag fick av pappa. Jag är super nöjd med den! Liten och nett, men ändå rymlig.

Hoppas på en längre och skönare sömn idag, gäller att försöka återfå balasen. Men kan vara svårt för man vill ju göra så mycket, men det är ofta det slår över i att man gjort för mycket samtidigt som jag inte vill vara för passiv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar