tisdag 6 mars 2012






































Sommarfrukost

Har börjat med att dricka hallonsmoothie till frukost. Känns fräscht och fyllt med sommarvitaminer. Mixar bara hallon, grädde och lite stevia.

Varit en bra dag, lyckades sova till nästan kl 09.00 och vaknade med mindre smärta än igår. Orkade åka till stan också. Först tänkte jag gå fibroträffen, men så tappade jag lusten till det på stan och ringde till pappa istället. Var längesen vi sågs, så var skönt att träffas. Blev också ett spontan besök till Mio och kom inte därifrån tomhänt. Kommer bilder imorgon på min lilla present.

Dock har jag känt mig lite kostig senaste dagarna, har en känsla av att jag kommer svimma hela tiden. Jag har liksom svårt att hänga med, känns inte som mina sinnen är med med. Vet inte hur jag ska beskriva det riktigt... funderar också på om pollen kanske börjat komma, är det möjligt att björken redan börjat blomma?

1 kommentar:

  1. Visst har pollensäsongen börjat. Men det du beskriver tycker jag låter som s k fibrodimma...
    Hoppas du känner dig bättre idag. Kram! ♥

    SvaraRadera